tiistai 7. joulukuuta 2010

Lahja lasipurkissa

Muutama päivä sitten Millan kirjoitti lahjonnasta ja kyseli lahjavinkkejä. Vastasin kommetissani tykkääväni, jos saisi lahjaksi vaikka omatekemiä säilykkeitä. Ja kuinkas sitten kävikään? Kauhajoen reissulla pikkusisko antoi mulle joululahjan, pani mun följyhyni lasipurkin täynnä vaaleankukertavanvihertävää mönjää. Veljenpoikamme Jani on varsinainen sinappimestari, tämä purnukka oli kuulemma valkosipuli-timjamisinappia. Itse en vielä ole maistanut, mutta mies korkkasi ja sanoi, että ytyä tavaraa. Mä odotan, että mies tuo kohta kaupasta jotain, minkä päällä mä voin sitä testata.

2 kommenttia:

  1. Se on hyvää <3 Jani osaa.
    No sehän oli sitte hyvä lahjus.

    VastaaPoista
  2. Joo, olen minäkin jo maistanut... MONTA KERTAA!!! Njam ja isoo kiitos!

    VastaaPoista