maanantai 27. syyskuuta 2010

Vaateihmettelyä täälläkin

Taannoin kirjoitin jotain vaatehöpinöitä ekassa blogissani. Kun mä tänään välituntivalvonnassa istuin koulun käytävällä ja katselin "lökäpöksyjä", niin mietin vieläkö muoti tuosta etenee niin, että haarat laskeutuu VIELÄ alemmas. Seuraava vaihe on kylläkin jo nilkkapituinen hame.

Ei ole mulla kuvaa laittaa, eihän se taitaisi olla oikein laillistakaan laittaa nettiin kuvia oppilaista. Mutta kyllähän sen jokahinen tietää, miltä poikien nuorisomuoti nykyään näyttää. MELKEIN kaipaan omien lukioaikojen tötteröpäitä ja pillilahjefarkkuja.

Sitä olen miettinyt, mitä siellä pitkien huppareiden helman alla on. Onko siellä valtavan leveä housujen vyötärö ja vyö tai henkselit? Miten kummassa muuten ne housut eivät putoa alas asti? Vai onko kaikki kiinni kävelytyylistä? Kun vain polvia pitää riittävän leveällä, niin housujen vyötärökin pysyy polvien yläpuolella. Haluanko oikeasti tietää?

4 kommenttia:

  1. Lieneekö tarpeen todeta, että olin sisävalvojana YLÄkoululla.

    VastaaPoista
  2. Ai, teillä on siellä semmoisia lökäpöksyjä. Viisi vuotta sitten, kun olin vielä opena, niitä oli yläasteella, muttei lainkaan lukiossa. Silloin kehittelin ihan ittetykönäni hiljaa joitain pöksyrasistisia teorioita housumallin ja älykkyysosamäärän yhteyksistä.Lukiosta nimittäin löytyi kyllä tyttöjä, joilla pylly ja pikkuhousut paistoi - nimitäin semmoiset string-malliset. Niiden kantajat eivät myöskään olleet niitä hmm..laatikon terävimpiä veitsiä..

    Ollaaankohan me kuule fossiileita?

    VastaaPoista
  3. Minä tiedän, että minä ainakin olen.

    VastaaPoista
  4. Äsken juuri vastasin haasteeseesi. Oli kiva miettiä, mitä kirjoitan. Taas kerran siirryin muistojen maailmaan almanakkojen ja tallennettujen sähköpostien avulla.
    http://mutkimus.vuodatus.net

    VastaaPoista