keskiviikko 16. kesäkuuta 2010

Pyörät jonossa

No kyllä taas uskomattoman unen lykkäsi. Piti miehellekin ensitöiksi kertoa. Olimme miehen kanssa seisovinamme tuolla 8-tien varressa, menossa sienimetsään - kuinkas muuten - kun Saloisista päin tuli pitkä letka pyöräilijöitä jonossa vasenta laitaa. Jo kaukaa kuului Ainon ääni, joten äkkäsin, että nuohan ovat ylistysryhmäläisiä, menossa harjoituksista esiintymään. Me seisoimme asennossa ja minä nostin oikean käden otsalleni ja sanoin ohiajaville: "Jos minulla olisi lakki päässä, niin nyt tekisin kunniaa." Mutta koska minulla ei ollut lakkia, niin olinpa vain varjostavinani silmiä häikäisyltä.

Toiveuni. Olen vuosia koettanut esimerkillä sekä ystävällisillä ja välillä myös epäystävällisillä vihjailuilla saada keski-ikäisiä tuttaviamme siirtymään turhasta autoilusta hyötyliikuntapyöräilyyn. Tämä uni mun tekisi mieli kertoa myös toisessa blogissani, mutta korkeintaan lievästi sensuroidussa muodossa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti