perjantai 4. helmikuuta 2011

Naiseuden malja

Tänään otin postitettavia kokouskutsuja mukaan työmatkalle, jotta ne saisin postiin samalla kun vien kimppakollegan keskustaan. No, hänelläkin oli asioita markettiin, niin pysäköin kaupan parkkipaikalle ja kävelin postiin. Paluumatkalla olin ohittamassa apteekin, kun ajattelin, että nythän minulla on hyvä tilaisuus käydä ostoksilla. Onneksi sattui naismyyjä tiskille: "Teillähän on niitä kuukuppeja?" Katsoi hetken, sitten sytytti, ja hän alkoi etsiä tietoa, mistä päin hyllyjä niitä löytyisi. Ostin vielä flunssalääkettä pahan päivän varalle, kiitin ja lähdin. Mennessäni mietin heräteostostani. Olen ollut turhan hidasliikkeinen ostopäätökseni kanssa, koska kuulin kuukupeista varmaan jo viime keväänä. Kuppi maksaa itsensä arvioni mukaan noin vuodessa, kun ei tarvitse enää kertakäyttöisiä suojia ostella. Mutta minä olen pian 47-vuotias. Mitä jos vaihdevuodet pätkähtävät päälle saman tien?
Olin ajatellut ostaa tyttärelle tuollaisen joululahjaksi, mutta hän oli ollut niin fiksu, että oli jo ennättänyt hankkia itselleen. Eläköön, valveutunut tyttäreni!

4 kommenttia:

  1. Tuossa vieressä istuu parhaillaan se valveutunut tyttäresi ja päivittelee, ettei ihan kaikkea tarvitse blogissa julkisesti tiedottaa ;-D

    VastaaPoista
  2. Kiva kuulla, että tyttö on hyvässä tallessa.

    Ehkei tosiaan tarvitsisi... Mutta toisaalta liika häveliäisyys voi olla joskus jopa hyvien tuoteideoiden leviämisen esteenä. (Ekologisuus mennä viilettää mulla näköjään intimiteettisuojankin ohi.)
    Nyt tästä gallup-kysely kaduille: Oletko koskaan kuullut kuukupista? Tiedätkö mikä se on?
    Mitähän paljastaisi gallup?
    Miksi en ole nähnyt tuotteesta TV-mainoksia?

    VastaaPoista
  3. Lähipiirissä on iloinen käyttäjä :)

    VastaaPoista