sunnuntai 16. joulukuuta 2012

Monkin toiveen täyttymys

Mää ihmettelen tätäki kauhiast' - kyl mää olen taas niinku puulla päähän lyät. Yllättäen näenkin lukijoiden määrän kohonneen tuohon haaveksimaani täyskymppiin. Kiitos, Nina, ja tervetuloa topteniini!
Nyt on lukijarivit tasan! 

Vaikka ollakseni rehellinen, mielellään saa tulla lukijoita lisääkin. (Tietty aina parempi, jos heti kerralla napsahtaisi viisi uutta!)

Sen verran täytyy nyt mun rehvastella, että eilen sain tosiaankin tehtyä suursiivouksen - siivosin nimittäin esikoisen kirjahyllyn. Nuhaisena sellainen papereiden lajittelu lattialla istuen oli sopivan keveää hommaa. Aamulla jo päätin, ettei tässä kunnossa voi kuvitella jynssäävänsä kylppärin kaakeleita.

Mukavaa joulunalusviikkoa! Sen aikana vielä pari juttua putkahtaa omaan tahtiinsa tänne, mutta sitten voi olla taas hiljaisempaa.

2 kommenttia:

  1. Kiva palata riviin :). Kuulutko sinäkin niihin jouluMarttoihin, jotka siivoavat siivouskomeronkin jouluksi? Mä olen selkeästi Maria, keskityn hiljaisuuteen, lukemiseen, nukkumiseen ja syömiseen. Joutaa sitä sit taas koko seuraavan vuoden elämöidä ja harrastaa ikuista laihdutuskuuria ;).

    VastaaPoista
  2. Mitä minä kuulenkaan? Eikös ne Martat nimenomaan neuvo, että siivoa komero jouluksi, jos aiot siellä joulusi viettää... Tietäisit, Nina, minkämoinen sonka meillä yleensä kotona vallitsee... Juhlaani kuuluu myös esteettisyys, mikä meinaa mm. sitä että sohvalta kerätään vaatteet ja lehdet pois.

    VastaaPoista