lauantai 28. toukokuuta 2011

Voi... kun on riallista

En sitten päässyt kommentoimaan edes omaa blogiani. Olen jo monta päivää yrittänyt lähettää kommentteja Kanttorilan puutarhurille. Jokin riaa nyt bloggerilla. Tai sitten mä onn tyhmempi kuin luulinkaan.
Koetin Vilukissille vastata kommenttiin, että Pirtessa oli fiksu kissi ja että oliko sen nimi vähä niinku prinsessa.
Siskoolle meinasin vastata, että roikkuva kukka taisi olla jonkin sortin soihtuköynnös. Ensin katsoin, että lehdet näyttivät juorulta, mutta juoru on paljon vetelämpi, tuossa oli jäykät oksat. Ikkunalaudalla näkyi olevan perinteinen pelakuu ja lisäksi kärsimyskukka.

Nyt en jaksa enkä ehdi kirjoitella enempää, vaikka mun piti vähän puutarha-asioitakin kirjoitella. Oon ollu häjys kunnos, silti pitäisi ruveta laittamaan zakuskaa, kun munakoiso ja paprikat oli tarjoukses. Ja sitten pitäisi jotain pakata. Huomenna kirkon jälkeen lähdetään Kuusamoon pariksi päiväksi, rehtori lupas.

1 kommentti:

  1. Ei suinkaa sulle oo tulos nyt kesäflunssaa!? Ota heti auringonhattu-uutetta ja troppia, niin josko pyörtääs! Mä sairastelin koko hiivatin kevään, että meinasi aivan hermot mennä! Pirtessa oli ihana kissu, ei oo sen jälkeen toista sellaista ollut.
    Älä rehki nyt puolikuntoisena liikaa!

    C Olsonin kauppa on kuule Seinäjoella ja Vaasassakin!!

    VastaaPoista