tiistai 28. elokuuta 2012

Pulma

Vähän yli kaksi vuotta sitten innostuin laittamaan blogin myös tänne bloggeriin, kun aiemmin mulla oli sellainen vain vuodatuksessa. Syyt olivat lähinnä poliittiset, mutta ei siitä sen enempää. Blogin luominen oli yllättävän iisiä bloggerissa.
Mutta nyt minulla on hienoinen ongelma. Ajauduin luomaan itselleni gmail-sähköpostitilin - jälleen kerran poliittisista syistä. Nyt minulla on sitten kaksi google-tiliä. Ei se vielä ole se ongelma. Mutta kun mies ehdotti, että hänkin voisi luoda gmail-tilin ja sitten voitaisiin luopua kokonaan tuosta kotinetistä. Miten käy sitten minun blogeilleni, joita hallinnoin kotinetin kautta? Pystyykö näitä kahta tiliä mitenkään yhdistämään yhdeksi, kun molemmille on oma salasanansa? Koetin tutkailla joitakin asetusohjeita, mutten niistä viisastunut. Vai täytyykö minun vain tyytyä siihen, että vanhat blogini jäävät sinälleen ja aloitan kokonaan uudestaan alusta uudella profiililla?

No, Facessakin s-postiosoitteeni on tuo kotinet. jääkö sekin sitten kummittelemaan ikiajoiksi...

5 kommenttia:

  1. Minulla on se käsitys, että blogin s-postiosoitteen voi muuttaa. Kannattaa ainakin katsoa blogin astuksista ja kokeilla ennenkuin hävittää kotinetin.
    Minulla ei ainakaan ole missään blogeissa s-postiosoitteena kotinetin s-postia.

    VastaaPoista
  2. Enpä osaakaan tuohon sanoa mitään, harmi. toivottavasti saat jostain vastauksen.

    VastaaPoista
  3. Joo, eiköhän tuo pulma jollain tavalla ratkea, tai sitten sitä ei edes synnykään, jos kotinet jää meille kummittelemaan kuitenkin, kun ei saadakaa aikaan sanoutua irti...

    VastaaPoista
  4. Kamalan vaikeita ongelmia sulla on, enkä minä ymmärrä mitään näistä vuodatuksista tai bloggereista, vaikka kovasti itekin häärään joka paikassa, minne onnistun nokkaani pistämään :(
    Mutta kyllä sitten pitääkin pyytää poikaa, tytärtä, vävyä ja muita avuksi, kun en tajua, mistä kiikastaa.

    Tällä hetkellä hiirulainen ei pöytäkoneessa suostu liikahtamaan, ennen kuin otan johdon irti koneesta ja laitan takasin. Mutta apu on lähellä: vävy on tuomassa uutta hiirtä entisen tilalle :)

    Sulla on muuten mitä naisellisin tausta tässä blogissasi, aivan ihana <3

    VastaaPoista
  5. Elegian background gardenistahan tuo tausta on. Sieltä löytyy vaikkka mitä. Koetin haeskella kuvaani sopivan sävyistä ja kuvitukseltaan ehkä vähän blogin sisältöä kuvaavaa. Ja tietenkin sellaista, josta itte tykkään.

    VastaaPoista